Word lid van onze Vriendenkring

Alle onderdelen van Stichting Klassieke dans zetten zich in voor de herwaardering van klassieke en historische dans bij een zo breed mogelijk publiek. Professionele enscenering en onderricht zijn echter dure aangelegenheden. Daarom kan uw financiële bijdrage een noodzakelijke steun bieden aan de organisatie. Reeds vanaf 35 euro per jaar kan aansluiten bij de Vriendenkring. Bovendien geniet u als lid ook van tal van voordelen, zoals korting op toegangskaarten voor onze voorstellingen en uitnodigingen voor exclusieve events.

Inschrijven of meer info vragen kan via ons contactformulier.

Kom naar ons vriendenfeest

Elk jaar in november organiseert SKD een feest ter sponsoring van al zijn activiteiten. Op deze avond kan u genieten van een verzorgd voor-en hoofdgerecht, dessertenbuffet en dansfeest. Steun onze organisatie met uw aanwezigheid en maak kennis met alle dansers.

Volg ons via facebook en instagram

…en wees als eerste op de hoogte van nieuws over Les Coryphees, Modern Barock ensemble, of Balletstudio’s Laffont-Du Toit.